呀,還有,今個月我又有羅馬機了!這次我會一個人坐火車去翡冷翠
希望一切順利!

Advertisements

終於完成了六天的conversion training了。
時間其實是很短的,尤其是當每一天都可以早放的時候。
原本每天都是放五點半的,但除了這兩天放四點之外,
沒有一天的放工時間是比四點遲的。哈哈~

頭三天半的safety training,沒有induction時的safety training那麼地獄式。
只是學習一下747和777的機門運作,還有複習一下疏散的步驟。
至於後兩天半的service training,其實不過是認識747和777的aircraft technical。
當然,考試是少不免的。
當然,我全部合格啦。

本來以為大伙兒會一起在兩三個月後一起training商務艙的,
怎料今天知道原來公司改了政策,
我們要在年尾的時候才上商務艙的訓練。
大家本來很高興,畢竟大家連經濟艙也未熟悉呢,
可是回頭一想,未能上商務艙訓練,即是過了probation之後的swapping也有問題了。
慘!

再見大家的時候已經是graduation的時候了。
大家加油呀!

不得不提的是今天我們一行二十二人,穿著大紅大紫的制服,
像小學生去旅行般似的,由國泰城出發,前往機場二號客運大樓飲茶去。
二十二人,分開兩張桌子。
我那張,十一人,每人吃了七十元。
另一張,十一人,每人吃了四十元。
當然啦,我們吃了三十多個點心、三個滷水併盤,還有一碟炒米粉。
當大家都吃不下時,我和Mavis、Timothy化身食物焚化爐,吃過清光。
雖然老人家說呻飢莫呻飽,但是,這一餐的確是飽到上心口。



五一勞動節:明天去大阪!

iStage找來了楊秉基做專訪。

如果你曾經看過好戲量的演出~
如果你曾經在旺角街頭看過好戲量的街頭表演~
如果你聽過好戲量的名字而且非常喜歡/憎恨的話~

不妨聽一聽這一個專訪~

「好戲量」楊秉基--我本善良  [ 27Apr07 ]
佢有幾「人氣」,一到旺角你就知。Banky到底點睇啲人喺網上對佢嘅惡意評擊?對「邪教教主」一詞又有何感受?

http://istage.hk/contentData/iStagePodcast/ep55-banky.mp3

http://youtube.com/watch?v=9FqH2bTULog

03:22起

李:佢係錯左,仲錯得好緊要添,但係我地一家人黎架嘛,
  佢錯左,我地幫佢彌補囉!唔通加一腳伸佢出大海先安落咩?
  將來佢同Jackie條路都會係好難行,我地就一家人陪佢地一齊行。
黃:媽咪~
關:阿姐,你唔好怪我多口呀,你有冇諗清楚呀?
  阿Gil佢錯成咁,你仲要我地成家陪佢咁樣一齊錯落去?
阮:係囉,老老實實啦大姐,我個人呢思想就比較保守D,
  如果你要我陪佢一齊行既話呢,唔好意思,早抖喇咁多位。
李:阿波,咁係咪你就冇錯過呢,下?
阮:咁又唔係,不過都係之前既事啦~
李:我唔係講之前,我講今次!
阮:咩野今次呀?
李:你做私幫生意呢一次呀,你覺得自己有冇做錯呀?
阮:你唔好聽人亂講喎~
李:你唔好指住你二家姐,佢乜野都冇講過!
  係阿欣黎探我,我見佢眼紅紅,我chor佢出黎既。
  屋企已經納納亂喇,大家係前門捉賊,你地係後欄放火,
  你地覺得自己有冇做錯呀?
關:阿姐,我有冇聽錯呀?你話你地?咁,咁意思即係唔單止阿波一個啦?
李:你唔好對號入座!總之邊個做過,自己心知肚明!
關:阿姐,拿,你身體唔好都係咁話架喇,
  我一定要搞清楚呢件事!拿,你冇證冇據,咁你唔好~
李:我話係就係,唔駛證據!
  呢度唔係法庭,唔需要證據!
  我對眼就係證據!

  哼!我睇人睇左幾廿年,
  邊個係人,邊個係鬼,
  我睇得出!
  邊個做過D咁既野既,盡快填返筆數,然後搵唐仁佳同我道歉,say sorry!
  如果咁簡單既野都做唔到既,即係唔想同我地做一家人,
  咁唔該上房執埋D行李,大門口係個度,走!

Conversion training的六天已經過了一半了,時間過得很快,而且跟induction training時不同,這幾天的放學時間越來越早,真高興!今天還居然兩點半就放學了,早了三個小時,好野!

這幾天的safety training是八點半開始的,還好吧,沒有想像中那麼累。可是要命的是天氣真的很差,星期一那天去到東涌時簡直是倒水般似的〔而我沒有帶雨傘〕!昨天呢,雨倒是沒有下,但是天卻黑得像快要塌下來似的!

今天等S64的時候,人龍是前所未見的長,眼見快要遲到,便和人龍中的Candace和papa Nick坐的士回公司,好險!

Conversion的第一天,竟然在S64上遇上久違了的王笑欣!
她在CX Catering當supervisor trainee!

碰到這麼久沒見的朋友,把陰霾暴雨的心情驅走~

從曼谷turnaround回來之後,正式飛完兩個月了。這兩個月裡經歷了很多新鮮的事,認識了很多新朋友。我很幸運,一起飛的同事都好好人,很願意幫我、教我這一個新人,也不介意我為大家帶來麻煩事。老實說,雖然已經飛了兩個月,合共十三班機,但其實經驗還是很淺的:派餐的時候已經有進步,可是未夠快呢,還是要加多把勁了。

星期一起就開始六天的Conversion training了,主要是波音747777的安全和服務訓練。又可以一大班人一起上課、一起玩了!希望一切順利!

說回曼谷之行,其實不過是一班turnaround,但可說是這兩個月以來最開心的一班機,因為上上下下每一個crew都好好玩,常常都在笑,很親切~而且今次有幸在同一班機上遇上另一個傳說中的Derek,更要是兩個Derek一起在同一個galley工作!哈哈,對阿姐Ajita來說不知道是好事還是壞事?我說是「傳說中的Derek」,是因為早在我第一個月飛的時候,已經有人問我是否認識跟我也是剛剛開始飛的Derek了,原來就是這個Derek了!他是早我一班induction的7BC,今次是他完了conversion之後的SN機,想不到會這樣認識到!哈哈~~~

更想不到的是這個Derek的音樂背景是這麼猛的~~~2006年CASH 流行曲創作大賽的冠軍成員之一!
祝你夢想實現!

台北之旅完成了!雖然短暫,但已感受到台北小吃之豐富~~~哈哈哈~
台北的航機只有一小時三十分鐘左右,但我今次派餐收餐都很順利!好!

在酒店看《我愛黑澀會》《模范棒棒堂》
《我愛黑澀會》有孫燕姿呢!正!很喜歡她的歌聲。
黑人真的很好笑~~~
《模范棒棒堂》那班男生一見到熟女嘉賓就發瘋了,好像從來未見過女人似的~~

回到香港之後,有一班fans在等飛輪海。真係人都癲!